Przygoda życia
Każda historia ma swój początek. Ma też i koniec. Czas płynie nieubłaganie, zmieniają się priorytety.
Na początku szukałem jakiegoś serwisu do prowadzenia statystyk rowerowych. Z czasem zauważyłem również, że bikestats świetnie nadaje się do zapamiętywania wycieczek rowerowych. Dla rowerzystów wyjazd poza własne podwórko jest świetną przygodą. Właśnie przygodą życia. Każdy swoje przygody życia przeżywa po swojemu, ale każdy intensywnie mocno. Warto mieć takie i jak najwięcej.
Obecnie są ciekawsze serwisy do statystyk, bardziej zautomatyzowane i czytelniejsze. Stąd nie będę już wpisywał "komunikacji miejskiej". Ale jeśli przydarzy się jakaś tytułowa "przygoda życia" zapewne umieszczę ją w kategorii "wycieczki"
Do zobaczenia na szlaku!
Grudzień, 2013
Dystans całkowity: | 318.28 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 18:47 |
Średnia prędkość: | 16.94 km/h |
Liczba aktywności: | 10 |
Średnio na aktywność: | 31.83 km i 1h 52m |
Więcej statystyk |
Szybkie interesy na mieście, po zmroku. Ostatni kurs ostrym w 2013 :(
Ostatnia jazda RDR w 2013
Praca z tygodnia, plus parę interesów na mieście. Rower dość wymownie domaga się przeglądu :) A tu śnieg spać nie chce, więc siłą rzeczy smaruje tylko łańcuch, by za głośno nie piszczał. Napęd ma już masakrycznie dużą ilość kilometrów na sumieniu. Mimo wszystko do 20k km chyba nie da rady ;/
Do lasu w nocy. Sprawdziłem sobie ostatni zakup, latarkę Bailong BL-H8626. W mieście można się bez nie obejść, ale w miejscach nieoświetlonych przez latarnie wypadła znakomicie. Koszt żaden :)
Praca.
Do Parku na Zdrowiu (Piłsudskiego) by przetestować działanie blokady skoku przerobionej na wersję bez PopLocka.
Po zdjęciu blokady z kierownicy nie daje rady zablokować amortyzatora, by był sztywny. W tym celu musiałem przerobić nieco blackboxa.
BlackBox nie jest tak łatwo rozbieralny jak MotionControl (w jego przypadku tylko lewy gwint i można rozkręcić). BlackBox jest znitowany. Dremel w ruch i do pracy:
Blackbox roznitowany
© inimicus
Po roznitowaniu wszystko ładnie wychodzi. Dolnych oraz środkowych nitów ruszać nie trzeba.
Teraz wystarczy jedynie wyjąć sprężynę powrotną i złożyć wszystko do kupy:
Sprężyna powrotna od blackboxa
© inimicus
Nitowanie blackboxa
© inimicus
Dzięki temu zabiegowi działa blokada skoku amortyzatora, dodatkowo ten niewielki tuning redukuje nieco masę samego sprzętu :)
Sprężyna powrotna + mocowanie linki do poplocka
© inimicus
Całość po złożeniu wygląda tak i działa wyśmienicie:
Blackbox roznitowany© inimicus
Sprężyna powrotna od blackboxa© inimicus
Nitowanie blackboxa© inimicus
Sprężyna powrotna + mocowanie linki do poplocka© inimicus