inimicus AMICO AMICUS SUM, INIMICO INIMICUS

O mnie:

Jeżdżę na:

Accent - Nordkapp (2016)

Życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę musisz się poruszać naprzód.

RDR - Team Pro Easton (2010)

Kolarstwo górskie to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem.

TREK - Powerfly 4 (2021)

Bo przy 100kkm masz ochotę bawić się rowerem, odkrywać.

Jeździłem na:


Peugeot - Cologne (2010)

Uważam, że zmienne przełożenie jest tylko dla ludzi powyżej 65. Czyż nie lepiej jest wygrywać siłą własnych mięśni, niż przerzutką?

Kelly's - Reyon 30 (2015)

Kolarstwo górskie to nie tylko XC. Czasem dobrze pobujać się po rejonie.

Wheeler - Cross 2600
Wheeler - Pro 1900

Kross - Level A6

Kross - Fatman

Archiwum

Łańcuchy

Przebiegi roczne

2015


button stats bikestats.pl

2014


button stats bikestats.pl

2013


button stats bikestats.pl

2012


button stats bikestats.pl

2011


button stats bikestats.pl

2010


button stats bikestats.pl

2009


button stats bikestats.pl

2008


button stats bikestats.pl

2007


button stats bikestats.pl

Statystyki

odwiedzin



wyświetleń


Przygoda życia

Każda historia ma swój początek. Ma też i koniec. Czas płynie nieubłaganie, zmieniają się priorytety.

​ ​Na początku szukałem jakiegoś serwisu do prowadzenia statystyk rowerowych. Z czasem zauważyłem również, że bikestats świetnie nadaje się do zapamiętywania wycieczek rowerowych. Dla rowerzystów wyjazd poza własne podwórko jest świetną przygodą. Właśnie przygodą życia. Każdy swoje przygody życia przeżywa po swojemu, ale każdy intensywnie mocno. Warto mieć takie i jak najwięcej.

​ Obecnie są ciekawsze serwisy do statystyk, bardziej zautomatyzowane i czytelniejsze. Stąd nie będę już wpisywał "komunikacji miejskiej". Ale jeśli przydarzy się jakaś tytułowa "przygoda życia" zapewne umieszczę ją w kategorii "wycieczki"​

​ ​Do zobaczenia na szlaku!

Czwartek, 5 lipca 2012Kategoria Sprzęt, z Fotką

Test Kross Scraper 16

Wykręciłem 33.00 km.
Czas jazdy 01:45 h.
Średnia prędkość 18.86 km/h.
Temperatura
HRmax 176 - 92% | HRavg 134 - 70%
Rowerek

Miałem okazję dostać na dzień rowerek jak poniżej.



Jest to typowo szosowy rower..na miasto..dość nietypowy. Nie często zdarza się mieć szeroką paletę przełożeń z niesamowicie dobrymi hamulcami. Rower tnie asfalt aż miło. Świetne radzi sobie z podjazdami jak i zjazdami. Biegi dzięki Nexusowi reagują błyskawicznie. To trzeba poczuć. Do końca jednak nie wiem jakie jest zastosowanie roweru. Jest on chyba dla lansu. Gdybym miał mieć taki bajk na miasto, to nie bardzo się na nim widzę w każdej porze roku. Świetnie nadaje się na suche warunki, lecz na mokrych, a tym bardziej oblodzonych nie widzę się na nim.

Jest bardzo sztywny i sama budowa na to nie wskazuje. Wydawało mi się, że jest na nim podobnie niewygodnie jak na moim ostrym :) Skoro rower na miasto, to coś nie tak. Tutaj jest sporo dziur, nierówności, tory tramwajowe. Ale asfalt? Panie tnie i tyle!

Na piachu? masakra, nie dało się jechać. Ale asfalt? Panie jedź, i niech Ci równy tylko będzie.


Komentarze
osobiście nie jeździłęm ale zawsze uważałem , że to idelany rower na miasto oraz smiganko po szosie . taka hybryda. szkoda, że go nie nabyłem jak swego czasu był w bardzo korzystnych cenach na aledrogo
tomecki
- 20:01 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj
Prawie 2 lata temu kupiłem Scrapera 16 z przeznaczeniem na zimówkę. Zapewniam, że da się jeździć w warunkach zimowych po zmianie opon na Racing Ralph 28x1.35 + pełne błotniki. Jest pewien problem z prześwitem tylnego koła - Ralph ociera trochę o ramę, trzeba bardzo precyzyjnie dokręcić koło, żeby to wyeliminować. Nie ma również mowy o większym rozcentrowaniu koła.
W najbliższą zimę będę musiał jeździć czymś innym, gdyż przerobiłem Scrapera na bardzo szybkiego cross''a z klasycznymi przerzutkami które szkoda niszczyć w zimie. W miejsce Alfine trafiła piasta DT Swiss 370, kaseta SRSM-970, przerzutka tylna xt + klamkomanetki lx dual control. Korba i przerzutka przednia pozostały z oryginalnej specyfikacji. Do zmiany poszła też kierownica, mostek, sztyca - na lżejsze. Rowerek odchudzony łącznie ponad 1.5 kg, jest teraz sporo zrywniejszy i jeszcze lepiej łyka podjazdy. To naprawdę udany model Krossa, szkoda że produkowany w limitowanej serii...
Gość - 20:34 środa, 11 lipca 2012 | linkuj
Zwyczajnie. Poprzez ślizg.
inimicus
- 18:57 piątek, 6 lipca 2012 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!